bukaga Kızlar ben özel bir kurumda maaşlı calısıyorum bu ay dogumiznindeyim ücretli maaşımın yarım yattıgını gördüm. Geri kalan yarısı ne oluyor ? Bilen var mı ?
Seda321 bukaga dogum öncesi rapor paran yatıyor dogum yapınca dogum sonrası paran işe başlayınca yatıyor
Mirac_21032019 bukaga ilk aylar yarim yarim yatiriyolar bikac gun icinde.Benimde oyle oldu.4.ayimdayim simdi raporluyum tam aliyorum.