Duhaderen 4,5 yaşında oğlum var doğduğu günden beri iştahsız kesinlikle yemek yemek istemiyor kasık bile tutmuyor İkinci çocuğum oldu çalışan bi annemin ne yapacagmı sasrdım bna bu konunda fikir verin lütfen
Dunyaailm Duhaderen benim oğlum da 5.buçuk yaşın da o da yemiyor sayılıdır yedigi ama kilosu bana göre zayıf doktora göre iyi 😁biz anneler üzülüyoruz yesin istiyoruz ama bu yaşlarda kimi görsem yemiyor bende onuruna bıraktım sağlıklı olsun da .
Merveyagmur Doktora götürdünüz mü, destekleyici mama veriyor. 3.5 yaşında yeğenim de o şekildeydi de. doktor ek mama verdi. Ama çikolatalı süt gibi aynı. İştah açıyor