5 aylıkken alerji testi yapmıştık, çilek çıkmıştı.
Buda diğer alerjiler gibi geçici bir durum mu ? Emzirdiğim için bende hiç yemedim , doktora gidemedim bu ay soramadım ve testi tekrarlayamadım. Tam mevsimi geliyor yedirmeyi çok isterim oğluma 🍓
Pazar günü yaşına girecek 🥰