Prensesannesii93 Bebeğim 11aylık başının ön kısmındaki bıngıldak hala kapanmadı 15aylık olana kadar normal diyorlar ama evham yaptım ne yapmalı sizce
iki_prens_annesi_ Prensesannesii93 ayni durumdayim d vitamini kullanıyorum ama onuda unutuyorum surekli napcam bilmiyorum
Prensesannesii93 iki_prens_annesi_ ben de d vitamini kullanıyorm sürekli güneşe de çıkardım ve kan tahlilinde d vitamini eksik görünmüyor anlamadm sorun nerede
Zeynepli1234 iki_prens_annesi_ bende unutuyordum belirli bi saate alarm kurdum alarm çalar çalmaz kalkıp veriyorum
Prensesannesii93 Mom0982 doktor 15ay dedi ama sağlık ocağındaki hemşire telaşlandırdı kapanmamış hala mutlaka d vitamini kullan diyince panikledim
Mom0982 Prensesannesii93 Ay bana da öle dedi ne takıyosun sinir oluyorum zaten.Bebeğim daha 9 aylık düşün.sen d vitaminini aksatma.15 ay dolmadan da kontrole doktora götürürsün canım
Belinayss Bu sağlık ocağında ki ebeler çocuk doktoru kesildi başımıza 🥺 hep evham hep yanlış tutarsız bilgi tövbe yarabbi.
Sonsuzask_06 Prensesannesii93 geçen de buna benzer bir post okumuştum başıma geldi öyle yazıyorum benim oğlumun 3,5 yaşında kapandı şuan bir sorun yok elhamdulillah çok Zeki bir çocuk maşallah
Prensesannesii93 Sonsuzask_06 sorun teşkil etmiyor demek pandemiden korka korka çıkarıyorm dışarı çocuk güneş alamıyor ki inşallah yakın zamanda kapanır
Oyku123 Prensesannesii93 15 aylik kizim hala kapanmadi doktor uzeri sertlesmiş ama boşluk kapanmamiş yazin guneşi bol bol alinca kapanir dedi.
Prensesannesii93 Oyku123 içim rahatladı şu an demek içerden kapanma durumu da var çok teşekkür ederim