Browni_61 Hilokiiii buldgm dedgn seyi a 101de esim aldi henz kullanamdm dha yeni aldi bebem uyanik fildir fildr etrafa bakiyo yarn ins baslayablrm temzlige hedfte bugn vrdi olmadi
Browni_61 Hilokiiii Havaya bi fis yaptm cok guzl ya beğendim.Aksm cocuk uyuduktn snra mutfak dolabina girismeyi planliyorum yapabilrsm eğer dolabi yikyp duruladiktn snra onuda en son sıkıp duruliycm kokusu kalsn die son durulamayi onla yapicm😂
eymenugur_721 Browni_61 neler neler kullandım ama yumuşatıcısı pek beğenmedim yer silmede yere basınca yapış yapış geliyordu bana ABC bin mavi yer sili çok güzel ve kalıcı oluyor
Browni_61 eymenugur_721 ya bn bulutun yumosuyla az bisey duj jeli karistrp sildm yapisknlik olmdi da kokusu sadece sildgm gun cok guzl ertrsi gn hic temzlk uapilmdi sanki
eymenugur_721 Browni_61 cnm valla benim 6 seneder adım baliciye çıkmış güzel koku araya araya 😂😂 ama hiç biri kalıcı değil olmuyor yani ertesi gün hiç yapmamissin gibi ev bana sürekli pis kokuyor yapacak bir şey yok 🤷