2 doz bexsero aşısını olduk bütün aşılar bitti 4 yaş aşısı dışında menenjit 3 doz olması saçma değilmi aynı asinin farklı versiyonlarını çocuklara yapıp duruyorlar. Sağlık evet ama aşıda çok sağlıklı bi sey değil en nihayetinde hastalıkları hafif atlatsınlar diye çocuklarımız perişan oluyor.