Pnrzengin wee kullaniyorum, en iyi o zaten. Şuan tazeciik bir annesin bende ilk zamanlar çok korkuyordum tırnaklarini keserken , tamamen uykuya dalınca çok dibinden kesme. O zaman etinide kesmezsin, şimdi 6 aylık oldu manikürcü gibiyim 1 dakikada bir el bitiriyorum😬😬😂