Hayırlı sahurlar hanımlar kızım 1 hafta sonra 4 aylık olucak inşaallah 🤲 eli sürekli ağzında ağzı oldukça fazla akıyor sürekli önlük kullanmak durumundayım yoksa yarim saatte bir üzerini değiştirmem gerekiyor ve oldukça huzursuz emmek istemiyor sütüm yeterli gelmediği için mama da veriyorum ama bazen onu da istemiyor acaba dismi geliyor henüz erken değil mi ? Yada belirtileri erken olup bir kaç ay böyle mi sürücek 😬😬