Minikuzu Gaye_155 3 4 ay sonra düzeliyor. Göğüsler terbiye oluyor. O durum çok can sıkıcı olabiliyor devamlı ped kullanmak zorunda kalmıştım
Evooiboo Gaye_155 3 ay en çok 3 buçuk aya terbiye olur ben gögüs pedi üstüne bi kat da kağıt havlu yapıp koyuyodum rahat oluyordu
Hilokiiii Gaye_155 göğüs pompası alıp sağın ileride lazım olacaktır buzlukta muhafaza edin 3 ay süresi var boşa gitmesin o değerli sütler 😊🌸
elifiii Gaye_155 Cok normal, bir süre öyle gelecek. meme ic dokusuyla alakalı bir durum( süt miktarınızla ilgili değil) bebegi sık sık emzirin, saatte bir emzirin, kucagınızdan ayırmayın.
Lothbrok Bir göğsünüzü emerken diğerine kalkan takarsanız akmaz tam 1 sene bu durumu yaşadım. Oğlum 19 aylık uzun zaman emmesin sonra emsin yine oluyor göğsüm çok dolduğu için
Alminazli Benim bebegim 9 aylik hala kızımı kucağıma aldığımda gogusume sürtündükçe süt akıyo birini emzirirken digerinden akıyo sürekli ped kullanmak gerekio
Browni_61 Gaye_155 göğüs terboye olunca gecer.yanls hatirlamiyosm 40 dan snra geçmişti bende gogus terboye olunca yumuşuyo sertlesmdgi icn akma yapmiyo ped kullanin
Ozbek42 Gaye_155 avent göğüs kalkanı kullanmıştım ben hem yara oldugu için çamaşır değmiyordu hava alıyordu hemde akan süt ona birikiyordu