Bebeğim doğduğundan beri gece uykusuna hep geç geçiyordu kolikti 11den önce asla uyumazdı ve hep destekli uyutmak zorunda kaldım ya emerek ya da hamakta sallayarak. 4.ay uylu gerilemesinden sonra gece 2lerde uyuyup her saat başı emmeye kalkan ve öğlen 12de kalkmaya başladı. Gündüz 2 uyku yaptırıyorum yarım saat bazen 1 saat uyuyor. Düzeltmeyi denedim ama olmuyor birgün 9da uyuyorsa ertesi gün yine gece 2de uyuyor. Tabii bunda eşimde büyük etken vardiyali çalışıyor gece geldiği zaman oğlan emmeye kalkınca hoop oyuna çeviriyorlar uykusu dağılıyor iyice sonra 2de uyuyor yine. Ek gıdaya başlıyoruz sabah kahvaltısını öğle saatinde vericem öğle yemeğini ikindi vakti bu süreci kafama çok takıyorum gelişimi büyüme hormonları için bir sıkıntı olur mu acaba ? Bizim gibi olan var mı ? Uykuyu nasıl düzene oturturuz ?