Ygzmomm Kızlar merhaba bebeğim için bu mamayı kullanmaya başladım 2 defa yedirdim ve fazlasıyla ıkınıyor kıpkırmızı oluyor. Bu mamadan kullanıp gaz- kabızlık yaşayan var mı ?
Biscolataerkegim Ygzmomm Çok normal mamayı ilk defa kullanmaya başlamışsınız midesinin mamayı kabul edip sindirmesi birazcık zaman alacak. Siz verdikten sonra gaz ilaciyla gazını çıkartmasını destekleyin. Bir süre sonra alışacak normale dönecek sindirim sistemi
Elisaninannesi Ygzmomm bende Aptamil veriyordum 3 ayına kadar hiç sorun yaşamadım herkes gaz sorunu yaşamış ama ben memnundum yedikten sonra gazını cikartiyordum rahatliyordu 4.5 aylık şuan sevmiyor artık istemiyordu bende mamasını değiştirdim smdi bunu daha çok severek yiyor. Anne sütüne göre mama daha sindirimi zor ama alisiyorlar. Tabi her bebekte her mamada aynı olmuyor🤷
Yasoy Ygzmomm biz de aynı şeyi yaşıyoruz şuan 1 haftadır günde bir falan vermeme rağmen 3 gün kaka yapamadı ıkınarak kızararak yaptı. zeytinyağını sütümle karıştırıp verdim karnına masaj yaptım o şekilde zor da olsa yapabildi.. ama bu hep böyle olacaksa zor😰
Ezzey Benim doktorum aptamil conformili önermişti bi araştırın isterseniz. Klasık aptamil çok gaz yaptı bizde de. Hipp en iyisi diye ona başladık. Gaz yaparsa bir ölçek aptamil conformil karıştır demişti. Şuan sıkıntımız yok hipp iyi geldi