buselidunya Eloo005 Tutmayınca tutmuyor ama Bips kullandım güzel emzik onu zar zor tutmuştu bebeğim. Yine değiştim şuan Avent kullanıyoruz bunu daha kolay aldı 😌
UmmuOnurEge Eloo005 bende bibs emzik slir diye düşündüm aldim emziği onuda tutmadı tutmayinca tutmuyor🤦😁😁
edsn1 Eloo005 aventi bebeklerin birçoğu tutuyor bibs sanırım başlangıç olarak birax büyük geldiği için tutmayan çok bebek duydum
Okuroya Benim bebeğim bikac marka denedim tutmadı sonra bibs aldım başta onuda tutmadı ama biraz deneyinxe tuttu. Ben çok sik emzik vermiyorum sadece dışarıya çıkarken mizildanirsa veriyorum
Ozlembade Benim kizim da emzik delisiydi simdi emzik almiyor cok zorlaniyoruz 3. Aya girdigi gun birakti emzigi :(