selim-im İyi geceler arkadaşlar size birşey danışmak istiyorum 9 aylık oğlum var su içiremiyorum alıştırma bardağıyla verince ucunu ısırıyor bardakla içirince genzine kaçıyor siz neler önerirsiniz tecrübeli annelerden yardım bekliyorum 😌
Hilokiiii selim-im ilgisini çekebilecek bir suluk alabilirsiniz ben öyle yaptım iki yandan tutmalı oluyor ya oyuncaklı falan 😂 arada içiyor oynuyor yada yemeğini yedirirken tatlı kaşığıyla arada sıkıştırın gitsin 😂
Astalavistaaa Ya ben de o suluklarsan aldım ucunu ısırıyor hiç su içiremedşm en sevdiği biberonla verdim onu da almadı kaşıkla veriyorum suyu🙄
CankizimRavzam selim-im Benim kızımda pek sevmezdi suyu sonra bir gün önüne koydum bı bardak su döktü saçtı içti 😌 sonra sonra alıştı ve genzinde kalmasından korkma önce yudum yudum ver sonra alışır korkma kızım 16 aylık hala genzine kaçıyor su içerken hemen ters çevirip sırtına vuruyorum sorun kalmıyor şükür ALLAHİMA
selim-im CankizimRavzam bende öyle yapıyorum yudum yudum veriyorum ama bir iki yudum içiyor sonra içmek istemiyor
CankizimRavzam selim-im Hmm anladım canım yaşı olsa tatlandir diyecektim ama daha küçük bebiş o yüzden alışır İNSALLAH diycem kuzum