151029 Merhaba anneler Ben oğlum uykuya dalarken benle yatmak istiyor ama bende yatağında yatmasını istiyorum. Nasıl alıştırabilirim. Bu arada oğlum 6 aylık.
Omerinannesi342 151029 20 aylık salonda yatağıni halının üzerine koydum yerde ben koltukta yatıyorum 😂😂😂 alıştıramadım
elmalikurabiye 151029 yanina yatma imkaniniz varsa o yatagindayken yatin. Yokda yatagindayken elini tutun vs sizi hissetsin zamanla birakirsiniz uyku egitimi de aradan ciksr 😂
Dnzkcmz96 151029 oğlum bir yaşında ve beşiği yanımızda olmasına rağmen halaaaaaa yanımda yatıyor belim tutulmuş durumda
Sinemciftci 151029 ben kizimi 6 aylikenek alistirdim mamasini veriyordum yatagina koyup basinda bekliyordum icip aninda uykuya daliyordu bunu hep bu sekilde denedim ve suan 2 bucuk yasinda. Maşlalah sıkıntısız uyur
151029 Omerinannesi342 bizde arada salona gelmiyo değiliz hamak var oraya yatıyorum orda yatıyo ama ben yatağımdan mahrumum 🙈😂
151029 Omerinannesi342 malesef hamilelikte de çok hareketliydi ve batıyordu 6 ve 7 aydan itibaren yatmadım 😂😂😂
151029 Sinemciftci teşekkür ederim bende deneyeyim ama bizimki ayakta sallanmak istiyor. Beşiğine koyup yanında beklesem muhtemelen sesler çıkartır 😂😂
damlaumut uykusuzluktan geberiyorum yeni post açmaya takatim bile yok kızlar yarım saatte bir ıhhh ıhhh diyip kalkıyor 1 yaşında hep yarım saat artık uyuyamaz oldum lütfen ya napıxammmm
Eminekerim 8 aylık kızım. Doğduğu günden beri kendi yatağına yatırıyorum . Tabi bende kendi yatağımda :) alışması içinde özel bir şey yapmadım. İlk günden beri hep yatağına yatırdım belki bu etkilidir .