Ayprens genel cerrah bakacak canım ve kıl kökü yağ bezesi iltihabı diyecektir büyük ihtimalle. Benim de olmuştu anlattığının aynısı. Bir krem vermişti ve roll on kullanma eğer kullanıyorsan demişti bir süre. Sonra geçmişti. Basit bir şey. Ama gidip göstermek istemekle iyi yapmışsın. Ben de çok önem veriyorum böyle şişlik görünce. Bak gör Büyük ihtimalle budur canım gidene kadar stres yapma,endişe etme diye yazmadan geçemedim.