Ebrcrkc benim kızımın da kilo alımı az muhtemelen haftaya mamaya başlicaz. Doğumumda hemşireler önermişti ama çok fazla kullanma fırsatım olmadı. Mamaya başlamamız durumunda bu mamayı kullanmayı düşünüyorum da kilo yapımı nasıldır acaba.. sizin bebiş kaç aylık kilosu ne kadardı