Filizz28 Uykusuzluktan olabilir, gaz olabilir neden açlığa yoruyorsunuz ki, bahsettiğiniz zamanlarda benimde bebeğim huzursuzdu ağlıyordu uykusu geliyormuş miniğimin bende ısrarla meme vermeye çalışıyormuşum, zamanla neye ne için ağladığını öğrendim çok şükür