Eerva1 Merhaba! Kızlar oğlum 1 yaş dogumgünü vardı kvdeyi çagardım tek rahat edemicemi biliyodum şöyle bi masa hazırladım resimag.com/i/8fbffa4de62a o kadar hazırlık yaptım bi arkadasım gelecekti portreden resimleri çekmeye gelemedi kvdeye cektirdşm ama berbat çıkmıs hepsi sonradan gördüm resim çektim baya kendim oglumuda ama onlar olmasaydı ben istediğim fotoları çekilşcektim portreden misafirler sonucta hizmet beklerler orda 2 saat resime ayıramadım çok üzgünüm ya
melikeeomeer Eerva1 attığınız resim gözükmüyor çok üzüldüm keşke eşiniz falan çekseydi böyle şeylerde fazladan bir kişi olması lazım resim için sırf
Arasannesi Eerva1 Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.
Mom0791 Eerva1 benim ufaklıgın dopum günü haziran ayında hem covıd yuzunden bide misafirlerden yetısmeyıp kızımla resım cektıremem dıye kımseyı cagıröıcam sadece esımle ben bırlıkte kutlayacagız
Si_se_ta_be Eerva1 Benimde arkadaşım fotoğrafcı o çekecekti gelemedi bizimde o yüzden güzel fotomuz yok ama olsun yapmışsınız sonuçta.
Ef24 Si_se_ta_be memur değilsin sonuçta bizim gibi. eşin müteahhit değil mi fotoğrafçı tutsaydınız trilyonlarınızla
Aley_ Eerva1 Sıkmayın canınızı. İleride elinizde olan fotoğraflara bakıp onun için özenle hazırladığınızı, uğraştığınızı gördüğünde eminim çok da mutlu olacaktır.😌 yeni yaşı güzelliklerle, sağlıkla geçsin inşallah.🙏
Flowers Ef24 postla ne alakası var yazdığınızın bayanı savunmuyorum ama sizede dokunmuş herhalde trilyonları olması hala burada laf sokmaya devam ediyorsunuz biraz hoşgörü ya 🤦🏻♀️
ElifOkay Eerva1 İyiki doğmuş oglunuz çok güzel hazırlamışsınız herşey okadarda kötü gözükmıyor ama tabi siz daha iyi bilirsiniz 🌸
Ef24 Flowers mesleğimi aşağılayıp memurlar nasıl geçiniyorsa diye genelleme yapıyorsa istediğime istediğim şeyi yazarım
Flowers Eerva1 sağlık olsun diyelim bence benimde babam çekmişti hepsi kötüydü ama ben ona baba kötü diyorum yok çok güzel diyordu ☺️😀 zoomlayarak falan çekmişti yaşlılar işte lafta yetiştiremiyorsun 😀pandemi süreci zaten evlerde uğraşıyoruz ilerde akılları erince daha güzel bir doğum günü yapar bol bol çekilirsiniz ☺️Allah evladınıza sağlıklı hayırlı ömürler versin inşallah 🙏
Biscolataerkegim Eerva1 İyi ki doğmuş annesi💕 Üzülme bu da nazar boncuğu olsun oğlunun. 2 yaşında istediğin gibi çeker çektirirsin 🤗
Ef24 Biscolataerkegim aşağılayıcı postundan. İsteyen istediği postu açar ama başkalarına saygı duyarak.Memuriyete dil uzatıp nasıl geçiniyorlarsa cümlesine ithafen
Browni_61 Eerva1 pastayi kesmedn bi kac güzl foto alsydn snr sonlr gidince masa basnds susleri bozmadn tekrsr cekerdn.bnmde 40.günü ole oldu mevlut okutamadim pandemidn sadce bisylr hazirlyip masa kurdm pasta aldk bitane benmde k.v çekti bnm tarftn biri çekti yoplasn 6.7 kisiydk zatn hicbiri guzl cikmadi resm cekmek ixn okdr hazirlik yapmistm resmlerin koyulugunemi uzuleym hazliklrm bosa gitti onami
Flowers Ef24 yazabilirsinde bu postun altına polemik çıkarmak İçin yazman saçma o konu orda kalmıştır ayrıca böyle dediğiniz işin bayanın yazdıklarına tek tek baktım özellikle size söylediği hiç bir laf yok ama kadın kadını çekemez yada kadın kadının düşmanı diye boşuna denmiyor✋
Si_se_ta_be Ef24 Yalanın batsın emi daha başka birşey demicem ne biçim bir mahlikatsin sen ben hiçbir uerde hiçkimsenin mesleğini aşağılamadan tabi senin gibi anlama özürlüleri anlamadığı için böyle anca kafadan atar