Beren insanlar ne garip ya. Hiç emek sarf etmeden gelir elde edilecek bi meslek var da biz mi bilmiyoruz. Tabi ki nöbet tutacak, tabi ki olaylara müdahale edecek, tabi ki yeri gelecek doğu da çalışacak yeri gelecek batı da çalışacak. Ama eşiniz istemediği sürece hiç birşey ailesinin önüne geçemeyecek. Ben astsubay im. Kadın astsubay .eşim komiser yardımcısı ve şırnak da çalışıyoruz .buraya izmir den geldik.yeri geliyor eşim yoğun çalışıyor yeri geliyor ben yoğun çalışıyorum ama birbirimize ailemize düzenimize dirliğimize bi zarar vermiyor mesleğimiz. Ya böyle basit düşünme yın yada basit düşünen insanların fikirlerinden etkilenmeyi n. Kusura bakmayın ama yazdıklarınızı okurken bile sinirlendim. Sanki asker polis insan değil ,sanki onların aile düzeni olamaz. Burada tanıdığım bir sürü asker polis aileleri var herkes halinden memnun, herkes mutlu.çünkü herkes şükür sahibi. Hem onurlu gurur dolu bi mesleği icra ediyoruz hem de yasam standartımızı arttıracak kadar iyi maaş alıyoruz.Millet işsizlik den kırılıyor siz kocanıza meslek beğenmiyor sunuz.hey allahım ya ne günlere kaldık.
ÜNİFORMAYI GİYİNCE ASALET,GÖREV YAPINCA GURUR, AYYILDIZ İ TAŞIYINCA ŞEREFTİR ASKER OLMAK.
Bunun bilince de olan kişi ve aileleriyle çalışıp bir bütün olmak dileğiyle.