Merhaba arkadaşlar şuan bebeğim 11 ay 6 günlük ne emekleyebiliyor nede ayağa kalkıyor.Biz ayağa kaldırdığımızda koltuğa dayanarak 1 2 dakika duruyor en fazla onun dışında geri geri sürünerek yada o yana buna dönerek gidiyor odada.Emekleme pozisyonunu alıyor o şekilde duruyor ama geri yere yatıyor emekleyemiyor.Geç emekleyen yada yürüyen anneler sizin bebekleriniz ne zaman yaptı acaba?