Hhhilal benimde bir kaç hafta sürdü sadece sanırım kişiden kişiye değişebiliyor.Ne kadar doğru bilmiyorum ama doğumdan sonra oluşan ter durumu annenin vücudundaki mikropları dışarı atma şekliymiş.Ama çok dikkat edin lütfen bende sıcağa gelemeyen bir insan olarak incecik uyuyup su gibi kalkardım ve üzerime bir şey almadığım için bir kaç gün içinde çok kötü üşüttüm bebeğinize bulaştırmamak için dikkat edin kendinize