Merhaba, forumda ki bir çok bebek gibi benim oğlumun da alerjisi var. Ek gıdaya geçtim ama ne versem çocuğun vücudunda egzamalar çıkıyor. Hadi görüntüyü geçtim ama kaşınmaktan helak oldu çocuk. Bir de huzursuzluğu feci boyutta. 2,5 aylıktan beri sadece alerji maması yiyor. Zaten hiçbir Zaman tam anlamı ile egzaması geçmedi. Bunun üzerine cildiyeye gittim ve doktor atopik dermatit teşhisi koydu ve tabii ki kortizonlu bir merhem verdi. Bırakınca tekrar çıktı ama çok yoğun değildi. 5 aylıkken bir araştırma hastanesinde alerji uzmanına götürdüm. Egzamalarının çok önemli boyutta olmadığını patates kabak ve havuç ile 3’er gün kuralını uygulayarak başla dedi. 2 gün patates verdim. Kakası sümüksü olunca kestim. 3 gün kabak verdim ve 3 günün sonunda yine sümüksü kaka. Sonra havuç ile devam ettik. Hiç olmadığı kadar egzama vücudunu sardı. Özellikle omzu o kadar kötüydü ki bir sabah uyandık kıyafetinin omuz kısmı sulu. Yara gibi sulu bi hal almış egzaması. Yine aynı alerji doktoruna götürdük. Yine egzamasının çok önemli boyutta olmadığı kortizon ile egzamalarını hafifletip ek gıdaya devam etmemizi söyledi. Bu arada egzaması yoğunlaşınca ek gıdaya 1 hafta ara vermiştik. Şimdi 3 gün elma verdim. Bir sorun yoktu. 2 gün armut verdim ve yine karın ve yüzünde kırmızı noktalar çıkmaya başladı. Çocuğa ne versem vücut tepki veriyor. Bu durumu yaşayan var mı? Doktor hastane öneriniz var ise çok sevinirim.