BetulA Kıyafet olarak Çok hoşuma giden şeyler oluyor ama güvenemiyorum gelmezse diye . Alan var mı aranızda
Arasannesi BetulA telefon kabı ve baska telefon aksesuarları almıstım önceden.pandemiden beri almıyorum. Aldıklarım hep geldı ortalama 1 ay ıcerısınde. 1 ürünüm gelmemıstı onunda yazıcıya yazmıstık ve para ıadesi yaptı.alacaksanız degerlendırmelerine bakın ona gore tercıh edın gelır gelmezse de iade yapar
Blackcloud Arasannesi Canım bende iban attım ama para iadesi olmadı, karşı taraf ödeme yaptık diyor, paypal hesabı istiyor.
Snql Arasannesi canm prdan nasl alşveriş yapılıo ya bnde yapıvamda bi türlü anlayamadm tl olarak alabiliyomuyuz. Acba
Dgndrmz BetulA 3-4 sene önce almıştım canım geç geliyo ama geliyo sıkıntılı bir site değil yani bayagdır yapmıyorum ama
Arasannesi Blackcloud hmm bizden öyle bir şey istendiğini hatırlamıyorum.satıcıya göre degısıyor olabılır
nurelem BetulA madde in Çin yazan her şeyden korkar oldum yoksa bende çok begeniyorum o sitenin ürünlerini😂😂
Arasannesi Snql aynen.dolar yazıyo ama tl ıle alınabılıyor.yalnız bazı ürünler kapıya geldıgınde ekstra ücret çıkıyormus yanı benım başıma gelmedı ama duydugum kişiler oldu,kapıda para istendıgını.bu robot süpürgelerde,elektronık ürünlerde oluyor genelde
uykucukoala Arasannesi benim telefon kılıfına başıma geldi o gümrük ücreti var dendi 11 liraya aldığım her kılıfa 20 şer lira para ödedim
Hilokiiii BetulA dünyanın parasını harcadım oraya 😂 tereddüt etme kuzum gümrük meselesi çıkmazsa sorun olmuyor fakat takılırsa yandı birde Türkiye’ye girdiğinde vergi alıyorlar onu da hesaplayıp almanı tavsiye ediyorum 100 TL’ye sana geliyordur vergisiyle 200 olmasın aman dikkat 😂
Melikemlk BetulA görsellere kanmayın tekstil işi biraz dandik çinde. 4 5 sene önce iç çamaşıro gecelik vs almıştım fotoğrafta sanırsınızki victoria secrett aaa bi geldi iplikler sökük tül yerleri perde tülümü desem süsleme tülümü desem çok kötü beş para etmezdi. Ama en son oyun matı aldım burada 450 küsüre satılan şeyi 230 tl kapattım 3 hafta beklemiştim tabi.🥰 o resimdekiyke aynıydı.