zerozeroo Kizlar kullanan var mi şuan bebivita kullaniyoruz bi sıkıntı yok ama merak da ediyorum kullanan var mi yenidogana doktoruma da danisacagim bu konuyu
S_x_w zerozeroo ben kullanmadım ama kullanılır neden kullanılmasın 1 no olsun yeter ☺️ sanırım hipp in üretimi demişlerdi burada.. Yanlış hatırlamıyorsam tabi🙃
zerozeroo S_x_w bazi yorumlari icime sinmedi googledan baktığım da herkes farklı bisey yazmis kafam karisti inanın 🤔
Annekeki Ben gida dedektifinin sayfasinda denk gelmistim pek guzel degil icerigi bir bakin isterseniz.
zerozeroo Annekeki arastirdim bende elimden geldiğince bnmde icime sinmeyen kisimlar oldu açıkçası 6 gundur kullanıyoruz bzde bi sıkıntı yok ama bakalm doktorumza danışmak en iyisi oda duymadım bu mamayi bilmiyorum derse şaşırmam.
zerozeroo Arasaskk inşallah canm ama intden yorumlara baktim nişasta glikoz surubu falan varms icinde. Ve sekerliymis dger mamalara göre sma’ya mı gecsem diyorum bilemedm doktorumza ptesi gidecegiz ona da danışmak istiyorum
Annekeki zerozeroo yani bu tarz seyler suan zaten problem olusturmaz ileride cikiyo maalesef. Doktora danisin iciniz rahat olsun ben mama kullandigimiz ilk aylarda doktorun onerisiyle sma kullanmistim gaz vs yapmamisti🌸