Defne123 dikislerin ustunde kaldigi icin karninsikip dikislere baski yapmiyor mu? hastaneden verilen korseyi bana ozellikle asagi indirtmislerde dikislerin tam ustunden ve karindan siksin die.. ama ilk zamanlar diye otle olabilir.. benim korsem m beden zaten artik suan o bol geliyor ama kalip olrak biraz dar mi bu yomuna korseler? Yazan bedenin 1 beden kucugu gibi mi dusunmek lazim?