@[silindi]
Bende ilk defa duydum sizden ama ben bakamam o şekilde kontrol edemem durup durmadığına. 3 aydır regl olmuyormusunuz bu normalmiymis kişide şişkinlik rahatsızlık yapar bu durumun olmaması. Regl döneminde yoğun kanama duydum ama regl olamaması hiç duymadım. Annemdede takılıydı 2 haftada bir regl oluyordu çok kanamalı 1 sene bu şekilde devam etti kontrole gitti doktor anneme sormadan çekip almış ona iyi gelmemişti bende tedirgin oluyorum herkes farklı anlatıyor. Tam güvenmiyorum da zaten korumasına