Merhaba güzel anneler sizlere bir sorum olucak.kafama çok takıyorum çünkü,kızım 3ay 8 günlük kilosu ise 4 700 hem emiyor hemde mama içiyor mamaya başlama sebebimiz ise kiloyu çok az alıyordu. Doktorumuz minyon bir bebek dedi ve 4 aylıkken ek gıdaya yavaş yavaş başlayabiliriz dedi kendini toplaması açından sizce ne yapmalıyım ve kilosu nasıl sizce şimdiden çok teşekkür ederim 🙏