Nurperi Bebeğim doğduğundan beri arada ayağı titriyor araştırdım kimisi normal diyor kimisi epilepsi titremeleri oluyormuş sizdede bu tarz titremeroluyormuydu
Dilbur Benim bebeğim de de oluyor ama sanki seğirme gibi ama ben hiç böyle bişey düşünmedim çünkü ayaklarını hep topluyor karnına doğru bak şimdi içime kurt düştü