Synmannesi estağfurullah canım kitap okumak hem hayal gücünü, anlama yeteneğini, dil beceresini, kelime darcığını çok geliştiriyor ve insan hangi kitabı okurken kendini kaybediyorsa bence hazine bulmuş kadar olmalı çünkü her kitapta kendini kaybedemezsin☺️