Arkadaslar bebeğim 9 aylık,B12 degerleri cok cok düşük çıktı kan da öyle😣İlaç ve iğneye basladık,ne gibi etkisi var bebeğe,bebeğim tam manasıyle emeklemiyor sadece geri geri gidiyor bununla alakası olabilir mi?Çokta iştahlı bir bebek değil napabılırım???