Hiç korkma benim kızımda öyleydi, diğer tarafına yatırıp yastığının altına bir şey koyuyodum dönemesin diye. Doktor 1 yaşına kadar düzelme sürecinde, diğer yönde yatırırsan düzelir dedi. Şimdi 9 aylık yok denecek kadar azaldı. Belli bir aydan sonra kendi de çevirmeye başlıyor kafasını zaten. Ama dediğim gibi şimdi başlayın diğer tarafına destekli yatırmaya. Eğer kafa şekli bozukluğu doğuma bağlı değilse sizin yatırma şeklinizle düzeliyor merak etmeyin.