Hilokiiii Evet ben yukarıda ne dedim zaten klasik masalları 5 yaşından önce okumayın dedim çünkü uygun değil ☺️ Biz annelerin görevi önce inceleyip, okuyup ondan sonra çocuğa sunmak zaten. Yoksa içeriği kötü, yanlış mesajlar veren çok kitap var piyasada. Herkes çocuk kitabı yazamaz.