Organikumos canım bende en az 3 aylık stok yapıyordum o bitmeden eczanelerw sordum yoktu gelecek dediler hep en son 2 kutu zor buldum. Eczanede bulamadığım için netten alıyordum hep bird eteni tasındığım için yol iz bilmem 😊😊 kendi çapında sitede oturuyorum sağım solun inşaat bir şey yok bileydim şehir içine tasınırdım😀