Baby01 Bebegim 1 hafta sonra 4 aylik olacak.Normalde günde 1 bazen iki kakasini yapardi.3 gündür yapmiyor sizce neden olabilir.Ne yapabilirim ? Anne sütüyle besleniyor gece bir kere mama aliyor
CemalOzge Baby01 sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmama normal benimki 10 günü de geçmişti. Bebekte huzursuzluk şişkinlik yoksa normal kabul ediliyor.
ikicocukluAnne_ Baby01 çok normal biz 2 aydan beri öyleyiz bazen 4 güne bazen günde 2 kere normal demişti doktor
Tubaninincisi Aynısını yaşıyoruz 3 bucuk aylık olduktan sonra tam 7 gün sonra yaptı şimdi yine üç gün geçti tık yok günde iki kez yapardı birden kesildş anlamadım neden oluyor bu ya
Baby01 Tubaninincisi insallah normaldir hemen aklima az mı süt geliyor da yapmiyor geliyor ama cisini yapiyor.Bu aralar sütüm azaldi gibi