Zekimurendebizigorecekmi ogretmenanneeee 16 aylık közüm yaklaşık 1 aydır hazır Saka su veriyorum arada da kaynattıysam onu öncesinde hep kaynamış verdim
VSD-61 ogretmenanneeee doktorum cam şişe dedi ama pahalı gelirse damacana suyu ver dedi kaynatıp içirirsen içindeki tuzu gider dedi.ama mamada kaynatıyorum.doktor zaten mamanın kendinde alıyor tuzu dedi.
Ayse_lina ogretmenanneeee benim kızım 5 buçuk aylık ve doğduğu günden itibaren hep hazır damacana suyu kullanırım
Deletedmom27337 VSD-61 bebeklere kaynatmadan mı vermek lazımmış suyu 🙄 bnm bebeğim 1ay 12 günlük hazır suyu kaynatıp veriyorum her mamadan sonra. Mamayı da hazır suyu kaynatıp yapıyorum. Böyle yapmamam mı lazım
sarilokumumm ogretmenanneeee doktorumuz bugün su vermeye başlayabilirsin dedi zaten erikli damacana kullanıyorum çeşme suyu içilmiyor kaynatılıp ılıtılmış su ver dedi sadece
Sukursebebiii ogretmenanneeee benim bebegim henuz kucuk su vermiyorum ama kaynatilmamasi gerektigini biliyorum. Cunku kaynayinca icindeki mineraller ölüyor. Mumkunse ph derecesi yuksek saglik bakanligi onayli cam sisede su kullanmaniz hem bebis hem sizin icin iyi olur 😊
VSD-61 Deletedmom27337 mamada kaynatıp vermeniz lazım ben her mamada yapıyorum.ama içirmek için yapmıyorum direk veriyorum onu demek istedim
Deletedmom27337 VSD-61 ben soğuk su midesine dokunur diye kaynamış suyu ılık veriyordum 🙄 o zmn normal oda sıcaklığında hazır su veriyim
cekoslavakporseleni ogretmenanneeee içirmek için değil ama mamasını hazırlamak için fuska kullanıyorum. İçirmeye başladığımda da bunu kullanırım ama kaynatmadan vereceğim. Güvendiğim bazı doktorlardan duydum. Kaynatmak minerallerini öldürüyormuş 🤷🏻♀️
[silindi] ogretmenanneeee evimde arıtma takılı su verecek olursam tabikide aritmadan veriyorum normal sular kokuyor kndim bile içemiyorum aritmanin suyu daha iyi tadinida seviyorum alışmışım da başka şu icemem çocuklarıma da o şekilde veriyorum
Mommysharkdoodoodoodoo ogretmenanneeee ilk zamanlar fuska kullanıyordum 10 aylık olunca hazır suya geçtim
Aryemus_3 ogretmenanneeee saka yada erikli veriyorum 1 yaşına kadar kaynattım artık kaynatmadan veriyorum