Xyz1234 Nefarkeder gaz sancisidir canım sadece anne sütü alan bebeklerde 14 gün yapmaması normal sayılıyor
Mom088 Nefarkeder doktorumuz 1 hafta yapmaması normal demişti biz biogaia kullandık böyle durumlarda acayip işe yaradı
dikenlerinleydisi 1 gun yapmaması normal benim de öyleydi ama kabiz deildi zeytinyagi verirdim ertesi gun yapardı
Nefarkeder dikenlerinleydisi banada diyenler oldu zeytinyağı sür poposuna yapar diye ama denemedim hiç
Begooo Sadece anne sütüyle beslenen bebek 10 güne kadar yapmazsa normal. Bir gün yapmayınca kabıx demek doğru olmaz. Gaz sancısıdır muhtemelen
Nefarkeder Begooo bilmiyordum henüz doktorluk bi durumum olmadığı için sorma fırsatım olmadı. Teşekkürler
Daphnemom Bir gün yapmayınca kabız demek değil. Sadece anne sütü alıyosa 10 gün, mama da varsa 1 haftaya kadar normal. Bir de eğer kakası çok sert ve topak topak değilse yine normal. Benim kızım da genelde bi gün yapar bi gün yapmaz 4 ay 26 günlük.