Prensessannesiyimm Kızlar sezeryan doğum yaptım doğum sonrası doktor onermedigi için korse kullanmadım ama çok pişmanım 4 ay oldu göbeğim gitmiyor kullanıp memnun kaldığınız korse var mı
Fatmabkdmr Canım bem Doğumdan 4 gün sonra kullandım. Owli diye bşr korse aldım e bebekten almıştım. Aö trendyol da da vat bak istersen