Eylulhuma16 ben hiç öyle düşünmüyorum. İlk 10 gün meme +mama verdim. Sütüm yetmezken gönlüm nasıl rahat olsun, bebek aç ve sarılık.. Sütüm arttıktan sonra mamayı bıraktım. Ama 3 gündür memede sinir krizi geçiriyor çok emmiyor diye mama takviyesi yaptım.
Mesela ben hiç emmemişim. Sadece mamayla büyümüşüm.