Melekkizimmzeynep ben ilk ay meme reddinden dolayo emzirme sürecim çok zordu mama da vermek zorundaydım,mamayı inanki ağlamasın dşye az az veriyordum . Sırf beni emsin diye. İlk ay az kilo alsa da emzirmeye döndürebilmiştim ,emzirmek istiyorsan tavsiyem bu konuda ısrarcı olman,biliyorum zorlanıyorsun yeni doğum yaptın yorgunsun.. ama 1 haftaya düzeliyor. Mamaya gelince hipp veriyordum ilk günlerde 30 cc sonra kendi sütümü sağıp onu veriyordum 90 cc içiyordu ama mama daha doyurucu geliyor bana o daha tok tutuyor o yüzden ölçü farkı olabilir..