harley ben doktora yeni sordum eşimin ısrarları sonucu; 5 saate kadar uyandırmayın uyku çok önemli dedi. Başta bana kalsa dayanamayıp uyandırırdım ama baktım ki uykusunu alınca daha mutlu, daha iştahlı emiyor; geceleri bıraktım o uyanınca emziriyorum artık. :)