Yakşanlar kızlar🌼 geçenlerde post açmıştım kızımın kafasına birden su döktükten sonra banyodan korkar olmuştu. İşe yarayan yöntem olursa tekrar paylaşmamı istemişti @Asafeymeninannesi 😊
Post açtıktan sonra ertesi gün yeni banyo oyuncakları aldım. Tavşan, at ve kurbağa. O gün onlarla oynadı. Bugün de bıcı bıcı yapalım dedim gene ağlamaya başladı anne çok korku diye. Oyuncakları da alalım onlarda bıcı bıcı yapsın dedim. Topladık oyuncakları ördeklerde vardı evde. Küvete girene kadar gene ağladı. Oyuncakları kovadakş suya atıp yüzdürdük biraz. Suya atladılar. Maşrapayı da kızıma verdim biraz küçük suda biraz büyük suda yüzdüler😂 eski şampuan şişesiyle oynuyodu normalde yıkanırken ona su doldurduk hayvanlara döktü kızım onları yıkadı. Ben o arada vücudunu yıkadım. Sonra küçük şişeyi aldım yavaşça saçlarını ıslattım. Mızırdanmaya başladı biraz. Çok yavaş döküyorum annecim korkma dedim. Kendi saçımda gösterdim biraz elimi alnıma koyup suları böyle geri atcam yüzüne gelmicek dedim. Yavaş yavaş elimle yüzüne gelmesini engelleyerek yıkadım. Suları geri atalım diye diye bitirdik banyoyu çok şükür. Tavsiyeleriniz için de hepinize teşekkür ederim ❤️🌼