Oyku16 bende sarılıgı geçene kadar 2 saatte 1 emziriyordum. Hatta ilk baslarda 10 gunlukken falan uyandıramıyordum.
Suan 22 günlüğüz. Ben yine saatimi kuruyorum. Ama oglum 1.5 saatte bazen de 3 saatte uyanıyor. Ellemiyorum eskisi gibi. Ama 3 saati de geçirmemeye calısıyorum. Acıkınca uyanıyor mutlaka.