Duyguock Kizlar 5 gun once dogum yaptim ve iki gun once goguslerim sisti ve aciyo batiyolar emzirsemde gecmiyo dayanilmaz birsey nasil gecer basina gelen varmi internerten baktim cerrahi mudaheleye kadar gidiyo diyo
Simra Duyguock benimde sen gibi oldu canim goguslerim sisti aciyordu dokununca emzir gecer deidler oglum emmedi ozmn sag gecer dediler sagdim nasl rahatladim bence sende sag canim eger sagincada geçmiyor sa git derim doktora
buselidunya Duyguock Sıcak duşa girip masaj yapın göğsünüz boşalsın iner şiş biraz rahatlarsınız🙋🏻♀️
Seher05 Canım acilen sagman gerekli yoksa massit olursun oda ateş yapıyor boşaltman lazım bebek şiştigi için ememez
Mollarca Sıcak suyla duş bol sağım ve emzirme ben dusta bile elimle sagmak zorunda kalıyorum cünkü emmiyor memeyi sürekli mastit oluyordum cok kötü hem halsizlik hem ates heöde titreme yapıyordu