EKaslan canım benim bebeğim 4 aylıktı çalışmaya başladım şu an 9 aylık. Biberon kullanmıyordu biraz zor oldu memeyi aradı ilk 1 hafta malesef çok zordu hem bana hem bebeğe. Annem bildiğin kaşıkla ile süt içirdi. Daha sonra biberon önerdiler philips event. Onu aldık ve onu kabul etti ve memeyi bırakmadı hala işe gitmeden ve gelince emmeye devam ediyor. İş yerinde sağdım akşam anneme bıraktım halada öyle devam ediyorum. Çok şükür alıştık bu sürece. Umarım senin içinde kolay geçer bu süreç ama o biberonu öneririm 🙏🏻