Yorgunhnm ben alalı 1 sene oldu sanırım aldığımdan beri de her gün kullanıyorum bazen günde iki üç kez hatta borusu kırılmadı ama led ışığı var o bazen yanmıyordu servise götürdüm garanti kapsamında yaptılar hiç sorun olmadı ama eğer halıların kalınsa biraz hafif kalabilir benim salon dışında halılarım ince o yüzden sorun olmuyo çok memnunum aşırı kolaylık oldu anneme de aldım hatta 2-3 ay önce oda memnun