Sevkiye Kızlar bebeğim 4 aylık ellerini sürekli ağzına götürüyor salyası akıo sizce dişlerı mı Kaşınıo dış kaşıyıcı alaymmı ne onerırsınz
buselidunya Sevkiye Kızım da 4 buçuk aylık, diş kaşıyıcı kullanıyoruz valla yoksa ellerini ellerimizi herşeyi ağzına sokuyor n’apalım 🤷🏻♀️
Bebegimm1 Sevkiye 4aylikken vermistim eline bondigo markası yanls hatirlamiyorsam e bebekden almistim
Bhr52ipek Ah o dert bizdede var oğlum 5 ağını bitirdi diş jeli aldırdık Ilkten etki etti sonra etkisini kaybedince ebebimize sorduk o bi jel önerdi o.kadar rahat ettim ki anlatamam
Aseliiimmm Sedaaklar diş jellerinde lıdokaın(anestezık madde) bulunuyor malesef doktorlar önermiyor canım
Fahriye_sb buselidunya teşekkür ederim canım bende alicam da bu aralar bizim de dişlerimiz baya kasiniyo