Elmus canım bizde 7.5 aylığız son 15 gündür ayağımda sallamayı bıraktırdım. Uykusu geldiğini anladığımda oturuyorum kucağıma alıyorum. Kanguruda gezer gibi bacaklarını sallandırıp göğsüme yatırıyorum poposuna sırtına vuruyorum başka hiç bir şey yapmıyorum. 5 dk içinde uyuyor hiç direnmeden. Direndiği de oldu o kafasını kaldırdı ben yasladım göğsüme o kaldırdı ben koydum kafasını derken atlattık öyle ağlama krizleri falan olmadı yani mızmızlandı sadece. Uyuyunca da hemen beşiğe yatıyorum uyanmıyor bir daha. Geve gündüz hep böyle