Miroley Ben de şu an iltihap tedavisi görüyorum apandist den kaynaklı hastanede 1 haftadır. Sizin de bagirsaklarinizda yapışıklık varmıydı sonrasında bağırsak ve yumurtaliklarla ilgili sıkıntınız oldu mu acaba? Bir de bebeğinizi ne zaman emzirdiniz acaba.