Aysu1998 Hanımlar 2,5 aylık hamileyim aşırı derecede kasık ağrım var doktora gittim ağrı kesici hap ve düşük iğnesi verdi önlem amaçlı özellikle ayakta fazla kalınca ağrı artıyor bu durumu yaşayanlar yazabilir mi
Hohomoromu Aysu1998 yaşamadım ama ayakta kalmamaya özen gösterin düşük tehlikesi olan ayı atlatana kadar en azından
Edamm Aysu1998 benimde 3 aya kadar kasık ağrısı olmuştu çocuk yerleşiyor demişti doktor bize ( 3 aydan sonra azaldı ve bitti)biraz ovalatığında azaltıyordu
mandalina_kokulum Aysu1998 Ben hamileliğim boyunca kasık karın ağrısı çektim. Sürekli progestan kullandım
Ayse9090 Aysu1998 benim tüm hamileliğim boyunca oldu idrar yolu enfeksiyonu olduğu zaman çok oluyor baktırdınız mı