Minikprensim Kızlar merhaba oğlum 5 aylık. 2 aylıktan beri yatarak emziriyorum. Geceleri de gündüzleri de. Hem oğlum hem ben daha rahat ediyoruz. Zararını gören var mı. Bu durum bi sorun oluşturur mu ilerde.
ZeynepKarataTeytey Minikprensim bende öyleyim ama tek memeden verirken uyuduğunda kafasını diğer tarafa çeviriyorum şekli bozulmasın diye
Minikprensim melissrn yaa aynen ben de öyle ama bu aralar düşünce sarmıştı doğru mu yapıyorum diye. Böyle devam ederim inşallah 😊
Minikprensim Zeratinannesi haklısınız ilk zamanlar oturmak zor oluyor. Ama ben uzuuun zamandır öyle emzirdiğini için sorun olur mu diye düşünmeye başlamıştım. Hayırlı olsun bu arada 😊
Minikprensim Damladerin onu okumuştum bir yerde canım. Anne sütü alanlardan ziyade biberonla beslenip burnundan süt kaçan bebekler için geçerli yazıyordu.
Melikeyigitemre Minikprensim bende geceleri. Uyandigi zaman yanima alip gogsumu agzına koyuyorum kendiside uykulu oluyor almama riski olmuyor .😊😉
Minikprensim Melikeyigitemre evet emerek uyumaya devam ediyor. Kolumda ezirsem kucağımda çocukla yataktan kalkması problem oluyordu 😕
Manolya Minikprensim bende öyle yapıyorum geceleri özellikle ama kusma ihtimalli daha çok böyle olunca dikat etmek lazım